I2C, jak dlouha muze byt ?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Květen 17 13:32:57 CEST 2007

Mno prosim, tak sme sa dozvedeli - nejde o zivot.

Tak v takomto pripade ano; a mozno v prvotnej verzii aj bez toho
expandera (konieckoncov by mal byt transparentny), s pritvrdenymi
pullupmi, nejakym tym zodolnenenim proti ESD a s riesenim pripadnych
problemov vo vyssom protokole.

Samozrejme ta RS485 (ci mozno aj RS422?) je o triedu lepsia. Nie je mi
jasne ako ste prisli na nutnost multimastra (co je zasa vo vseobecnosti
jeden z tych nie najlepsich napadov) - mozete to prosim rozviest?

wek