Re: I2C, jak dlouha muze byt ?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Čtvrtek Květen 17 12:36:40 CEST 2007

Vec se ma asi takto, delame s Pavlem Novotnym , presneji on dela ja do toho blbe kecam {prispivam hodnotnymi podnety :-] ] na elektornice pro rizeni teplovzdusne vetraci/vytepeci jednotky s rekuperaci pro vytapeni NED a PD domu ( vcetne mereni kvality vzduchu CO2 + vlhkost).
Nicmene bychom to, pokud projekt dotahneme do konce, radi zverejnili a tak se snazime vyhnout exotickym soucastkam, pravda tlakova cidla a cidla CO2 jsou exoticke soucastky, ale u te I2C jde jen o napad jak vytahnout ovladaci a kontrolni panel nekam do obytne casti domu.  Vzhledem k tomu, ze jednotka komunikuje s PC pro RS485 tak slo jen o napad, mozna pohodlnejsi reseni pri ovladani.

Lepsi by bylo pouzit RS-485 s multimaster komunikaci a panel resit jako samostatnou jednotku,ale  Pavel se chce vyhnout multimaster reseni neb s tim nemame zadne prakticke zkusensoti a nenarazili jsme na spravny, snadno implementovatelny komunikacni protokol s kodem pro x52.

Nicmene na kolik by prisly 4ks v SMD :-]

>Puvodni zprava ze dne 17.5.2007 od Tomáš Tomáš:

> 2. Trochu jsem studoval a jak se zda tak presne to co chci resi
> P82B715 oddeluje I2C a umi ji protahnout na az 50m ,ale realna
> dostupnost v kusovce bude u tohoto kousku kremiku nulova. :-(

Jake provedeni chces, kolik jich potrebujes a jak moc na ne spechas?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert