Zalohovani RTC, baterie nebo akumulator ?

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Květen 17 11:41:39 CEST 2007

pokud chcete dobijeci clanek - nepouzil bych uz nic jineho nez lion -
nemusite resit dobijeci proudy, ale staci jen zdroj konstatniho napeti s
omezenim proudu (nejlevnejsi provedeni stabilizator a odpor) - provozni
napeti je 3.3-4.1V

dalsi reseni je supercap nebo ja se tomu nadava

Radek Vicek