Re: I2C, jak dlouha muze byt ?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Čtvrtek Květen 17 11:34:54 CEST 2007

Jde mi asi o toto, mam zarizeni s MCU, kde na I2C jsou snimace od akcnich clenu  (povesene na PCF8574) a me napadlo, ze by nebylo od veci mit z zarizeni vyvedeny LCD a nekake ovladaci klavesy, oboji snadno povesitelne prave na I2C (nic jineho v zrizeni jiz stejne pouzit jede), ale aby o tom melo smysl premyslet musela by I2C zvladat cca 10m vedeni kabelem a tento by nesmel mit vliv na funkci dalsiho IC na I2C primo na desce.

Co sa tyka I2C, treba ist ku zdroju. Na webe NXP najdete vsetko - appnoty, svaby urcene presne na tento ucel. Zase uznavam, ze webmastra Philipsu ktory ocividne robi aj webmastra NXP uz bolo treba davno exemplarne postavit k muru...
http://www.nxp.com/products/interface_control/i2c/index.html

Inak tiez zalezi na ucele. Tuto RadekCX sice machruje :-) ze mu na tom ide teplomer, ale zase na takom teplomere sa toho moc pokazit neda, nezapisuje sa donho (resp. nie ako sucast beznej prevadzky), jeho odpoved sa da overovat niekolkokrat, jeho vystupy nemaju destruktivny ucinok.

JW