Leptanie FeCl3 vs. HCl+H2O2 (Was:co se deje s chloridem)

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Květen 17 01:25:33 CEST 2007

Aha, to som zabudol... ze to mal odkialsi z labaku 96 alebo
97-percentnu. Nebol to akumulatorovy "patok", nejaka slaba 38-micka :-)

miro

--- Milan Mlynarcik <milan.m@centrum.sk> wrote:

> Pokial viem, tak H2SO4 v standardnej (akumulatorovej) koncentracii
> samotna
> med nelepta. Pridanim sa to polepsi, no ucinnost HCl nedosahuje
>

>                                            Milan  Mlynarcik

Expecting? Get great news right away with email Auto-Check.
Try the Yahoo! Mail Beta.
http://advision.webevents.yahoo.com/mailbeta/newmail_tools.html