Jaky operacni zesilovac k AD8307 ?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Středa Květen 16 22:49:55 CEST 2007

Analog v rade AduC nabizi i radu 84x s 24bit ADC. Pro velmi presna mereni mohu jen doporucit, ralne s timto kusem kremiku a nejakou upltra precizni napetovou referenci lze atakovat presnost 19.5 bitu, pokud si pohrajete s teplotni stabilizaci lze pridat dalsi bitik a 20.5 bitu je tak maximum toho co za male penize sehnat.