Re: software na simulaci log obvodů ...

Dee Jay deejay@email.cz
Středa Květen 16 21:02:34 CEST 2007

Máš asi pravdu - když sem porvé sednul autocadu a k jeho "jednoduchému
ovládání" co je všechno jen ne windoze kompatible
tak mi taky lezly oci z dulku. Je videt ze to umi hafo veci a jde o to to
nejak nastavit vsechno co to chce. Chci si simulovat jen zapojeni z
obycejnych hradel AND,NAND,OR,NOR ... + nejake diody na zacatku tlacitka a
na konci LEDky - takze zmacku cudlik stane se tohle,pustim ho a stane se
tohle atd.... jen jednoduche veci ... Takze reseni hracek na urovni
stavebnice logitronik ;-)
Zatim se nevyznam v knihovne kde co je atd... nicmene multisima sem zavrhnul
protoze stahovat 250mega nebudu :-)
chtelo by ale knizecku nebo manual a nejradeji v CZ/SK no to vim uz chci
moc - pujdu tedy cestou pokus omyl .. ;-)

DJ

----- Original Message -----
From: "balu@home" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 15, 2007 11:00 PM
Subject: Re: software na simulaci log obvodů ...

sa len zda ze je zlozity, pouziva sa naozaj velmi jednoducho. Na stranku
sa nahadzu komponenty, poprepajaju dratmi, zadefinujete si stimulus a
potom pozerate vystupne signaly. Jednoduchsi (a pri tom stale realne
pouzitelny) simulator asi nepoznam :-)
Neviem co presne chcete simulovat. Len staticku funkciu obvodov? Alebo
aj casovanie? Aku zlozitost zhruba predpokladate?
b.