Jaky operacni zesilovac k AD8307 ?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Květen 16 20:30:39 CEST 2007

Ahojte,

> Mozna s tim procesorem to neni az tak spatny napad. Jen se mi nelibi, ze
> bezne dostupne MCU maji vetsinou maximalne 10b A/D prevodniky. Na tohle
> by to chtelo aspon 13bit. A to pak uz neni quick-and-dirty merak :-)
>
> VP

Myslim si, ze 16C770/771 alebo 16C785 by mohlo byt to, co potrebujete.
Vzorky poslu bez problemov. Ale bez buffera sa neobydete asi tiez. Vystup
ad8307 je oprety o 12k voci zemi, vstup lubovolneho AD v MCU ma cca. 5-7k,
takze mate pekny delic...

Inak v datasheete je spomenuty oz AD8031/32, takze asi by som hladal nieco v
tejto kategorii.

A.

Otravuje ža čakať na odpoveď mailom?
Cez Zoznam ICQ si píšete okamžite!