Jaky operacni zesilovac k AD8307 ?

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Květen 16 17:41:04 CEST 2007

ano, v datasheete je na obrazku 41 (strana 21) jednoduchy priklad ako sa
s tym obvodom da merat na vykonovej urovni 1kW. Elektricky na papieri to
sice funguje ale prakticky je to velmi tazko realizovatelne. Aby ten
vysokoohmovy atenuator fungoval aj pri 300MHz a stale tlmil 30dB treba
tam dosiahnut parazitne vazobne kapacity v rade zlomkov fF co mi
nepripada zrovna trivialne.
Podla toho ci chcete priebezne meranie alebo meranie do zataze treba
postavit vhodny atenuator. Rozdelit na niekolko sekcii, ktore su dobre
od seba odtienene. Takto sa da postavit aj ten vysokoohmovy atenuator, s
postupne sa znizujucou impedanciou.
Aby som to zhrnul: jednym rezistorom ako je to nakreslene v datasheete
sa to s najvacsou pravdepodobnostou nepodari zrealizovat.
b.