Eagle - Konektor MC35i

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Středa Květen 16 16:17:15 CEST 2007

Dne středa 16 květen 2007 11:39 magixe@volny.cz napsal(a):
> Chtěl bych poprosit zda má někdo knihovnu do Eagle obsahující
> konektor popř modul MC35i Siemens eventuelně nějaké schéma+brd
> z kterého se to dá "vypárat". Pokud by někdo měl pošlete mě to
> prosím soukromě na magixe@volny.cz
>
> modul
> http://www.sectron.cz/?co=produkty&akce=&ref=1&sec=2&produktid=25
>
> konektor
> http://www.sectron.cz/?co=produkty&akce=&ref=1&sec=8&produktid=149
>
> pdf konektoru - 40pin verze
>
> Potažmo uvažuji o GSM modulu Motorola G24

Posílám knihovnu s moduly G18 a G20
Tu G18 asi těžko použijete, ale je tam, no. Jen má ve schematickém symbolu
vývody seřazeny způsobem neodpovídajícím konektoru, ale číslování a jména
jsou správně.

G20 je kompatibilní s G24 (do desek kreslených pro G20 osazujeme bez problémů
G24ky) Některé námi nepoužívané vývody ale změnily význam, tj. musel byste si
je v knihovně přejmenovat.
Co se týče mechanických rozměrů vše sedí.