venkovní kabel rs485

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Květen 16 15:05:17 CEST 2007

... aha pardon, ja som si neuvedomil, ze toto nie je specifikacia
povodneho dotazovatela - ten CMFM ma na ucely napajania zrejme prierez
viac nez dostatocny... :-)

A tiez by mohol byt "blbuvzdorny" na jeden nas pomerne klasicky problem,
ked nam nejaky borec zakopol o kabel iduc tadial kadial sme
nepredpokladali ze niekto pojde; a nasledne aby z toho nebol pruser,
"spojil" roztrhnute zily prostym stocenim a zapatlanim izolackou. To sme
sa nasmiali kym sme nasli pricinu problemu "obcas nejde"... :-) Alebo
ked nam prestrcili kabel popod koberec kde bol nasledne rozslapany a
tiez v stave "obcas nejde" - samozrejme nam tvrdili, ze je v rurke v
podlahe a samozrejme tam nebol... Alebo ked sme prisli do cerstvo
zrekonstruovanej prevadzky este vonajucej primalexom, kde sme sa
dozvedeli, ze kabelaz je uz prichystana v stene, a bola to samozrejme
hviezda napriek nasej specifikacii...

To len takych zopar prihod, myslim ze kazdy co prinuchol k 485 podobne
doverne pozna...

wek