Zahada lietajuceho istica

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Květen 16 14:12:20 CEST 2007

Hliník se hodí tak na ešusy, na elektroinstalaci je to za trest.
Zrovna včera nám najednou začaly blikat žárovky v bytě, až zhasly
úplně. Sršelo v rozvaděči na chodbě (v paneláku) tak jsem zavolal do
Čezu, páč to vypadalo, že to je v elektroměru, na kterym je plomba.

No nakonec to bylo až za ním ve svorkovnici, povolený šrouby, ale
opravář už ten elektroměr vyměnil, tak tam nechal ten novej.

A že občas bliká zásuvka, protože v ní srší, to je taky docela
obvyklej jev u hliníku.

P.K.