Leptanie FeCl3 vs. HCl+H2O2 (Was:co se deje s chloridem)

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Středa Květen 16 14:06:23 CEST 2007

Ja som na doporucenie stareho AR nalial do chloridu HCl v mnozstve 1% objemu
chloridu. Do niekolkych dni sa pekne vyciril a pri leptani postupne zelenel.
Vyhodou bolo, ze plosak pri leptani bolo vidiet.

Inak pri mojom druhom leptani v kyseline som to tiez nariedil od oka a do
roztoku som vhodil obojstranny plosak (bol lacnejsi ako jednostranny) po
vhodeni sadol nepokreslenou stranou na dno a za pritomnosti dymovych efektov
vyletel za necele 2 sekundy krasne vyleptany...

pekne efekty tiez dosiahnete ak do prave pouziteho roztoku vhodite klinec -
nadobka od zmrzlinovej torty sa zacala roztapat a toho bublania, spliechania
a dymu....este stastie ze sme to robili na dvore...

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598