Leptanie FeCl3 vs. HCl+H2O2 (Was:co se deje s chloridem)

Středa Květen 16 13:53:06 CEST 2007

Hezký den,

    dneska leptám v chloridu, času je dost a nesmrdí to tolik. Je to věc
názoru. No ale pokusy jsem dělala to zase ano. To jsem ještě plošáčky
malovala acetonovou barvou a hezky široké. Takže nic nehrozilo. Dostala
jsem radu že se dá leptat v kyselině a peroxidu. Nu což, koupila jsem
kyselinu a peroxid. Kyselina něco kolem 90% (tuším, je to už moc a moc
dávno, ještě na střední škole) a peroxid 30%. Míchání 1:1 bez vody ...
to se děli věci :-))))

    Mamka nebyla nadšená, v koupelně smradu jak v Cařihradu ... od té
doby jedině na balkóně. No a pak jsem se vrátila k chloridu a jsem
dodneška spokojená. Nevadí mi počkat si těch pár minutek. Spoj je hotový
asi tak za 15 minutek. Jak kdy.

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186