Leptanie FeCl3 vs. HCl+H2O2 (Was:co se deje s chloridem)

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Květen 16 13:24:55 CEST 2007

-- gatilo <gatilo@centrum.cz> wrote:

>  16.5.2007, 12:45:58
>
> pokud clovek neni "rychlospotrebitel" , je dobre uchovavat jej v
> neredene podobe v lednici.

V chladnicke neuchovavam, to by mi asi nepreslo :-) Mam s tym taku
perlicku. Tiez nie som rychlospotrebitel a ako mi uskladneny peroxid
zvetraval, zjavne som si pozvolne privykal na stale vacsie mnozstva,
ktore treba prilievat do misky. Ako som pisal, robim to od oka,
pripadne este dolievam.. Nakoniec sa stalo, ze ani cely zvysok flasky
(isto viac ako 2 deci) peroxidu nespustili leptanie, tak som vsetko
vylial a na druhy den som si siel kupit novy. Ako som bol ale
privyknuty na nejake to mnozstvo "od oka" a vlial som to do kyseliny s
vodou a plosakom, zacalo to tam bublat a sycat. Kym som si stihol
doniest (na balkon) vodu na "uhasenie", plosak bol vyleptany. Nastastie
ho nepodleptalo :-)

K panovi Vicekovi: vtedy som ocenil, ze leptam na balkone. Stacilo, ze
bolo treba kuchynu vetrat asi hodinu :-)) Inac tiez aj kyselinu aj
peroxid lejem mimo plosaku a naklananim misky premiesam. Vtedy nebolo
treba...

miro

____________________________________________________________________________________Boardwalk for $500? In 2007? Ha! Play Monopoly Here and Now (it's updated for today's economy) at Yahoo! Games.
http://get.games.yahoo.com/proddesc?gamekey=monopolyherenow