Leptanie FeCl3 vs. HCl+H2O2 (Was:co se deje s chloridem)

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Květen 16 12:42:38 CEST 2007

jeste jsem zapomnel - vyhodou je pri tomto postupu, ze vyleptam velkou
desku s mnozstvim chemikalii, ktere je naprosto minimalni - vetsinou
staci jen aby se to prelilo pred DPS

leptam s dps polozenou na dne misky medi nahoru a miskou pohybuju aby se
roztok prelival pres desku

Radek Vicek