Leptanie FeCl3 vs. HCl+H2O2 (Was:co se deje s chloridem)

Peter Bosnak lajost@zoznam.sk
Úterý Květen 15 18:43:38 CEST 2007

>Vim. V drogeriji na Orli, ale neco mi rika ze to mate do Brna trochu
>daleko.
>U kyseliny dusicne je treba rozlisovat mezi "normalni" cca 60%, tu
>koupite bezne, a vysoce koncentrovanou cca 96%, ta se obtizne skladuje
>a uziva se do nitracnich smesi, proto bezne v obchodech neni.

To máte pravdu,som z Bratislavy. Na hustote príliš nezáleží. Fungovalo
to i s kyselinou z lekárne a tipujem,že tá mala veľmi málo percent. Skôr
by mi vadila tá silnejšia,lebo to už je viac o držku.