kreslenie ciar v AD2006

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Úterý Květen 15 13:36:47 CEST 2007

: - ) od rana jsem to hledal, kreslim neco na A2 a z niceho nic se mi to
chovalo presne jak popisujete + mi ještě cary zcela nesedeli a bylo to jako
by hnute.

Pruzkumem jsem zjistil, ze na to ma vliv nastaveni Documents Options -> GRID
a Electrical Grid pricemz default by asi melo byt 10, 10, 4,

Dale sed a cosi nastavit v nastrojova lista Utilities ikonka mrizky a Snap
Grid

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Juraj Michálek
Sent: Tuesday, May 15, 2007 12:55 PM
To: HW-news
Subject: kreslenie ciar v AD2006

Zdravim,

Poradi niekto kde sa v altium designer 2006 nadstavuje kontaktna vzdialenost
pre primykanie vodicov v rezime kreslenia vodivej ciary v schematickom
editore ? (Proste kurzor pri kresleni ciary sam skace na mozne nadpojocie
body - piny, konce ciar a pod.)  Nejak som si tuto uzasnu funkciu zapol
alebo zle nadstavil a kreslenie hustejsich schem je prakticky nemozne.
bohuzial neviem kde mam hladat jej ovladanie.

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598