DVB-T prijimac (otazky zaciatocnika) :-)

Pavel Krafcik hw@pjk.cz
Úterý Květen 15 12:46:26 CEST 2007

Dobrý den,

provozuji dvě PCI DVB karty; Air a Sky Star od Technisatu a žádné
problémy s rušením nepozoruji. Dokonce mi připadá signál z PC lepší, než
z klasického STB, ale to může být jen psycho-cosi jev.

Ještě před digitalizací jsem měl v PC analogovou kartu a taky jsem
neviděl v obraze žádné rušení navíc. Myslím, že když je anténa dost
daleko a PC má case se všemi stěnami, je rušení od PC minimální. 2m od
PC se mi pravidelně synchronizují hodiny podle DCF. Ale je fakt, že
bydlím na venkově.

Pavel Krafčík