OT: Zahada lietajuceho istica

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Květen 15 01:17:10 CEST 2007

V praci ma kolega do jednej predlzovacky pripojene 3 PC + 3 CRT
monitory. Ked ju zapne vypinacom, s pravdepodobnostou 100% istic
vyleti. Pred zapnutim musi pekne povytahovat 5 snur, zapnut vypinac s
jednym spotrebicom a tie ostatne pripajat postupne. Pricina je v
stand-by impulznych zdrojoch, v ktorych sa po zapnuti naraz zacnu
nabijat kondenzatory a okamzity prud presiahne prud istica.

Myslim, ze toto bude aj vas problem. Cez vas istic, v case zapnutia
predlzovacky, tecie dalsi prud inymi spotrebicni a tak staci mensi
narazovy prud do kondenzatorov v zdroji PC + monitora, aby ho vyhodil.

miro