Oprava scanneru

Dee Jay deejay@email.cz
Pondělí Květen 14 21:09:31 CEST 2007

pokud vim vybojka obvykle ve scanerech umira nejcasteji (dokonce to je v
manuálu napsané) - mam doma umax astra 610P  v praci se rusila 610S tak sem
si hned do zasoby vykuchal mechaniku a vybojku. Jasne 610P je pouze
pararelni a tudiz pomaly 610Ska je SCSI ,ale nekdo stihnul kartu ztratit :-(
v praci ted mame usb Canona a tam cekam ze bude brzy po nem - nahrivani trva
desne dlouho, u nového to bylo pár sekund ted už minuty  - i když nechápu
jak ten scanner to zahřívání detekuje.

DJ

----- Original Message -----
From: "Jan Peterka" <peterka256@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, May 14, 2007 8:36 PM
Subject: Re: Oprava scanneru

Taky se mi to nezdalo, zkousel jsem nejprve propajet studene spoje na
snimaci ,
konektory... Nakonec pomohlo opravdu vymenit jen tu vybojku.
Kdyz jsem tam zkousel dat zpet tu puvodni, bylo to opet to co predtim.
Na tohle opravdu nejsem odbornik, dostal jsem stejny scaner zdarma,
tak jsem to jen vyzkousel...