Re: BCD -> BIN prevodnik

MensikD MensikD@seznam.cz
Pondělí Květen 14 15:04:53 CEST 2007

Jo, nekde jsem to videl, kdyz jsem to potreboval do FPGA. Bylo to v nejake Application Note a slo to pres posuvne registry...
Kdysi jsem to vygooglil...

Ozon.

------------ Původní zpráva ------------
Od: Daniel VALUCH <daniel.valuch@wanadoo.fr>
Předmět: BCD -> BIN prevodnik
Datum: 14.5.2007 14:49:14
DCF hodiny v CPLD su skoro hotove, este chyba prepis prijateho casu z DCF
telegramu do samotnych citacov. Tieto mam z praktickych dovodov binarne, prijaty
telegram je ale v BCD kode. Prevod BIN->BCD pomocou aritmetiky je zrejmy, chcem
sa ale spytat ci neexistuje nejaky jednoduchy algoritmus vhodny pre
implementaciu ktory sa pouzival este v case ked existovala len pevna logika a
ziadne mikrokontrolery :-)
b.