CHARON vs XPort

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pondělí Květen 14 14:51:14 CEST 2007

Dobrý den,

neznám tedy příliš současné Charony, ale v podstatě by opravdu neměl být
jiný problém. V praxi počítejte ze 3.3V odběr asi 230mA, z 5V dáváme
běžně lineární stabilizátor. Xport má jiný způsob nastavení (Webové
stránky, Telnet nebo ze strany RS232), ale to lze upravit. Xport je dost
horký, takže doporučuji dodržet plochu (myslím 3cm2) okolo nožiček
pouzdra.

Sem tam se setkám se situací, že zařízení s Xportem je vítáno kvůli
způsobu nastavení, před pár lety tu Lantronix prodal plno převodníků
UDS10, které jsou podobné a servisní technici je znají, takže nastavení
Xportu pak nedělá problémy. Je to malá výhoda, ale je to příjemné.

Kdyby jste si chtěl s Xportem pohrát, rád Vám půjčím jednoduchý vývojový
kit ( http://www.papouch.com/shop/scripts/_detail.asp?katcislo=0272 ).
Jsou tam přístupné všechny nohy Xportu, takže jej můžete propojit se
svou aplikací a zkoušet.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel