Jak navrhujete ovladnai akcnich celmu pomoci MCU ?

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pondělí Květen 14 13:23:17 CEST 2007

Zdravim,

> kdy program rozhodne o sepnuti. Vzhledem k tomu, ze MCU ma na vystupech
> po zapnuti defaultne HIGH mely by se vystupy "zinvertovat" nebo lze
> zkousnout to, ze v ramci nastaveni MCU po resetu se tyto vystupy nastavi
> programove na LOW?
>
> Nevim zda jsem se vyjadril presne, jde mi o to, ze pokud to resim programove
> muze se po zapnuti zarizeni na vystupech na chvili, nez najde MCU, objevit
> spinaci napeti, vzhledme k reakcni dobe ventilu je to celkem fuk, jde
> mi o princip.

vystihl jste to. Je jiste cistsi reseni, pokud se "spatna" uroven na
pinech neobjevi ani na tech nekolik mili-mikro sekund. Nevite, co se
kdy stane, kdy Vam bude procesor pridrzen v resetovanem stavu kvuli
spatnemu napajeni apod.

Mit aktivni uroven v 1 nebo v 0 je dnes u CMOS obvodu uplne jedno.
Drive to jedno nebylo (v TTL, DTL, RTL), proto byvala aktivni uroven
signalu casteji volena jako 0 (v 1 to min zralo).

ZdraviM.P.