Jak navrhujete ovladnai akcnich celmu pomoci MCU ?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Pondělí Květen 14 13:18:30 CEST 2007

Neni to muj obor tak se radeji zeptam, rekneme, ze potrebuji ovladat
8 ventilu, pricemz je ovladam tak, ze jim MOSFETEM spinam ovladaci napeti
24V, predpokladam, ze by filosofie mela byt takova, ze od okamziku zapnuti
by na vystupech nemelo byt napeti a to by se melo objevit az v okmaziku
kdy program rozhodne o sepnuti. Vzhledem k tomu, ze MCU ma na vystupech
po zapnuti defaultne HIGH mely by se vystupy "zinvertovat" nebo lze
zkousnout to, ze v ramci nastaveni MCU po resetu se tyto vystupy nastavi
programove na LOW?

Nevim zda jsem se vyjadril presne, jde mi o to, ze pokud to resim programove
muze se po zapnuti zarizeni na vystupech na chvili, nez najde MCU, objevit
spinaci napeti, vzhledme k reakcni dobe ventilu je to celkem fuk, jde
mi o princip.