RE: hodnoty pro rychloměr

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Pondělí Květen 14 10:27:02 CEST 2007

	Hledat v kategorii taxametr - mechanicke tachometry mely "K" do cca
4000 imp/km, elektronicke do 10000 imp/km. Vzhledem k tomu, ze jde o merici
zarizeni tak všechny taxametry mají mereni, kdy se prepnou do rezimu
pocitani pulsu a projede se s nima kalibracni usek (min. 1 * pro každý směr)
a namerena "konstanta" se zada do taxametru a ten se zaplombuje. Kolik ma
S105/120 dnes uz nereknu. Pokud to ma byt k necemu, tak stejne nezbyde nez
to "K" zmerit a u obdobnych hracek co mivala Policie i nekolikrat do roka.
"K" zavisi na stavu pneumatik. Jinak něco malo by mohlo byt i v nejakem AR
asi pod pojmem hlidac rychlosti (byl IMHO na obalce, - krabice s tlacitky
60, 90,..) Vypocet rychlosti v km/hod je se znalosti "K" a imp/sec je pak uz
věc trivialni.

bye,
     ing. Radek Benedikt (benedikt@lphard.cz)