DVB-T prijimac (otazky zaciatocnika) :-)

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Květen 14 09:16:06 CEST 2007

Mam to same, ale Watson. Koupeno v akci za 179 Kc. Chodi to perfektne.
Mel jsem tady nekolik tech "pen receiveru", ale to bylo temer nepouzitelne.
Externi receiver je urcite lepsi a to i na PC.
Na chalupe mam tu samou na analog TV a musim omezovat vestaveny zesilovac.
Jinak je tam "snezeni".
Jindra Polivka

Zdravím,
  jak jsem zde psal celkem nedávno, mám 2 pokojové antény, a to starý známý
typ HAMA - černá, s "parabolou" z kovové mřížky a dipólem z kovového pásku,
otočným, a ta se na DVB-T nehodí - vestavěný zesilovač pravděpodobně omezí
nebo jinak zkreslí signál, že se na něj přijímač prostě nelockne, ikdyž
úroveň ukazuje slušnou. Ani regulace knoflíkem na základně antény nepomáhá.
Naopak typ PHILIPS, taková šedivá, bez viditelného dipólu nebo paraboly,
u níž je uvedeno, že je vhodná pro DVB-T, skutečně funguje výborně. V Praze
bohužel mám takovou polohu, že jeden mux beru i na kus drátu, ale druhý,
kde je třeba Prima, těžko lovím i s touhle anténou. Řadí se to do kategorie
"příjem s výpadky" - někdy to jede dobře, ale jindy to pořád "vrhá kostky"
a škytá do zvuku natolik, že je to prakticky nepoužitelné. Jako přijímač
mám buď DVB-T kartu v počítači, nebo DVB-T "pen receiver" na USB - ten ten
mux s Primou zpravidla vůbec nenaladí.
        S pozdravem Pavel Troller