Auto nabijacka z ATX zdroja

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Květen 14 09:13:56 CEST 2007

Mail: do konferencie pouzivam tento "rocketmail", ktory uz dlhsiu dobu
patri pod Yahoo. Pristup je len cez web rozhranie, nie POP3. Nastavenie
kodovej stranky nemaju a tiez ani odpoved v povodnom formate. Pripadne
som to nenasiel.. O naslednych problemoch s diakritikou viem, preto ju
nepouzivam :-) Inac mi ale tento server plne vyhovuje a aj tuto svoju
adresu mam pomerne "zavedenu", tak by som nerad prechadzal inde.

miro

____________________________________________________________________________________Get the Yahoo! toolbar and be alerted to new email wherever you're surfing.
http://new.toolbar.yahoo.com/toolbar/features/mail/index.php