DVB-T prijimac (otazky zaciatocnika) :-)

Mates kmates@iol.cz
Pondělí Květen 14 09:04:07 CEST 2007

Ano asi tak.
Na souřadnicích N50" 37´ 45   E 14"  11´ 14,   v údolí,  směrem na Prahu
v těsné blízkosti převýšení několik desítek metrů,  příjem analogového
vysílání (z Prahy 4/5 pasmo)   na hranici použitelnosti, příjem
digitálního vysílání (z Prahy)  téměř 100 % . Ano, někdy se obraz
"rozsype" na kostičky - zpravidla když stoupne lokální rušení - typicky
projede neodrusena motorka ale pocet vyskytu natolik maly ze uzivatele
jednoznacne voli "digital".
Podstatne je ze oboji na stejnou antenu. (asi 18 let stará tzv.
"colorka" doplněna jednostupnovym zesilovacem s nejakym BFRxx který se
dal v té době sehnat)
Zadny pozorovatelny rodil pri prijmu via set-top box (zkouseny 2) nebo
primo TV s DVB-T tunerem.
K.