elektro ventil

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Neděle Květen 13 23:07:16 CEST 2007

Zaujala me tam poznamka ze
" převodovku je možno pohánět i krokovým motorem SMR 300-300 RI"
On je nejaky rozdil mezi synchronnim a krokovym  motorem? Teda mimo toho ze
ten krokovy ma vyvedeny stred vinuti? Kdyz jsem zkoumal pouzitelnost toho
motorku, nasel jsem si kroutici moment toho krokoveho (ted uz nevim kde se
mi to povedlo) a prepocital pres prevodovy pomer.  No je mozne ze pomocna
faze pres kondenzator da mensi kroutici moment a ze i prevody maji ztraty
trenim, ale v tom datasheetu me nepotesilo omezeni na 2 Nm u tech pomalych
:-(( takze vic asi nesnesou kolecka.
Andel

----- Original Message -----
From: "Rollfree" <rollfree@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, May 13, 2007 8:00 PM
Subject: Re: Re:elektro ventil

Cena je to skvela.
Ale 5 Nm to urcite mit nebude, spis tak o rad mene.
Viz napr. tabulka podobnych motoru
http://www.regulace.cz/CZ/PM/pm_408.html

Plastovy ventil bych tam teda rozhodne nedaval. Chce to
slusny kovovy kulovy ventil.
U motoru to chce kroutici moment cca 2 Nm a vic.
Pripadne nejaky viceotackovy kohout, pak by stacil
samozreime i slabsi motor (i kdyz kvuli treni asi zas
o moc slabsi byt stejne nebude moct).
Navic se budou asi obtizneni realizovat koncaky.

rollfree