elektro ventil

Rollfree rollfree@volny.cz
Neděle Květen 13 20:00:32 CEST 2007

Cena je to skvela.
Ale 5 Nm to urcite mit nebude, spis tak o rad mene.
Viz napr. tabulka podobnych motoru
http://www.regulace.cz/CZ/PM/pm_408.html

Plastovy ventil bych tam teda rozhodne nedaval. Chce to
slusny kovovy kulovy ventil.
U motoru to chce kroutici moment cca 2 Nm a vic.
Pripadne nejaky viceotackovy kohout, pak by stacil
samozreime i slabsi motor (i kdyz kvuli treni asi zas
o moc slabsi byt stejne nebude moct).
Navic se budou asi obtizneni realizovat koncaky.

rollfree