Re: hodnoty pro rychloměr

Milan Mlynarcik milan.m@centrum.sk
Neděle Květen 13 18:09:16 CEST 2007

Predsa chlapi tu nespomínali 1 ot/km , ale 1 ot/m   !!!
Spokojne ho tam dajte, bude ukazovať správne.

                                           Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, May 13, 2007 5:51 PM
Subject: Re: hodnoty pro rychloměr

Hezký večír,

    jedna otáčka na kilometr to určitě není, protože pokud se tachometr
nasadí na akuvrtačku co točí 500 ot/min tak 1 kilometr trvá asi minutu
(plus mínus). Počítadlo kilometrů asi bude v pořádku (jak denní, tak
celkové), protože obě poskakují, ale nevím jestli ručička rychlosti
ukazuje správně a nebo si hodnoty cucá z prstu, křišťálové koule a nebo
ještě jinak.  Starý tachometr našeho Škodylaku se odporoučel do věčných
lovišť a tak se podařilo splašit jiný na vrakovišti. Jenže je otázka jak
moc přesně měří. Bylo by nemilé zjistit to při silniční kontrole aby
otécko platil pokutu (mně to nehrozí, nemám řidičák). Proto jsem to
chtěla zjistit nějak jinak. Je to kulatý typ, zalisovaný.