Prenost dat mezi PC kabelem

Neděle Květen 13 18:00:30 CEST 2007

Hezké odpoledne,

    ve Windows 98 je někde program "Přímé propojení kabelem" s louží
právě k přenosům mezi počítači, udělá se taková "jakoby síť" přes
paralelní nebo sériový port. Jeho nastavení si už nepamatuji, je to
hrozně dlouho co mám doma síť a nemusím tyhle programy používat. Bylo to
ale snadné, stačilo si jen vybrat kam hosta pustím a na kterém portu
jsou počítače spojené.

    Ve Windows XP si spustíte "Síťová připojení" tam potom kliknete na
"Vytvořit nové připojení" a dále "Vytvořit jiný typ připojení" (úplně
dole) načež si vyberete "Přímé připojení k počítači" a dále podle toho
co chcete. Jeden počítač musí být jako hostitel a jeden jako host. Tuhle
kombinaci jsem nikdy nezkoušela, ale věřím že oba systémy si porozumí.

    Jinak to dovedla i stará dobrá T602 :-)

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186