Oprava scanneru

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Neděle Květen 13 14:44:27 CEST 2007

Asi bych napřed zkusil sledovat napětí zdroje při zátěži, může se měnit
barevná teplota zářivky.
S pozdravem
                                Miloš Dašek
----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, May 13, 2007 9:55 AM
Subject: Oprava scanneru

Dostal jsem za odnos scanner HP scanjet 3500c, nejdřív vypadal že
funguje normálně, ale pak jsem zjistil, že někdy totálně rozhodí barvy
- do červena nebo do zelena atd. No na skenování čb fotek to asi
nevadí ;)

Každopádně neřešil jste někdo něco podobnýho? Divný je že někdy sejme
předlohu normálně a někdy ne, tak nevim jestli je potřeba něco
vyčistit nebo se něco přehřívá?

Drobnej detail - nemám k němu originální zdroj, na štítku má
12V/1250mA, mám tady jen adaptér 12V/1000mA (spínanej od wifi APčka),
ale to IMHO nemá vliv. Nebo jo?

P.K.