elektro ventil

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Neděle Květen 13 10:58:42 CEST 2007

Ještě link na KL:
http://www.marinfo.cz/Files/BLM-Belimo/KATBLM_x/5_R_6_cz06.pdf

Obavam se, ze termostaticky ventil nelze pouzit. Ten je staven na to, ze na
obou stranach je jen maly rozdil tlaku, coz u vodovodu neni splneno. Bud by
se ventil tlakem vody otviral nebo by naopak regulacni prvek mel problem
prekonat tlak vody a kdyz uz by se mu to povedlo, rozdil tlaku by prudce
poklesl a ventil by se zcela otevrel.
Spise bych to videl na klasicky kohout (ne kulovy ventil, ten by mel moc
hrubou regulaci) a nejake servo.

K cemu to vlastne ma slouzit?

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Vladimir Nerud" <newlad@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, May 12, 2007 11:18 AM
Subject: Re: elektro ventil

Co vyzkoušet termostatický ventil s nějakým elektropohonem místo klasické
hlavice. Tlak by měl snést do 10 barů a pohony se dělají i na 24V.
Např. http://www.tzb-info.cz/t.py?t=6&i=30842
Regulaci už nějakou vymyslíte. Cena bude určitě nižší než třeba u
regulačních ventilů Belimo http://www.belimo.cz/belimo/vyr_servo1.php
Vladimír

****

Dobrý den,
sháním elektroventily na řízení průtoku v klasickém vodovodním potrubí v
domě. Jde o náhradu klasických kohoutků (takže nestačí dvoupolohová
regulace). Poradí mi někdo? Snažil jsem se, ale asi hledám blbě... Pokud
možno, něco levnějšího (nejlíp do 1000.- za kus) a ovládání ideálně do 24V.

Díky za případné tipy
R. Hořínek
--
Tato zpráva byla vytvořena revolučním poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/

http://www.nod32.cz