Re:elektro ventil

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Neděle Květen 13 09:56:29 CEST 2007

Je mi znamo, ale tady jsou jen dva vstupy pro napajeni, vypada to ze
vstup uzcuje smer otaceni. Tohle snad zafunguje
http://www.bola.cz/www/shop.php?category=289&aln=cz
jink je to Belimo, pohony pro smesovaci armatury, libovolny z NR-5Nm

Nejak mi ten odkaz nefunguje. Bezne servomotory se ovladaji tak ze se
do nich pousti signal "otevirej" nebo "zavirej" a servomotor se v danem
smeru pohybuje dokud se ten signal nezmeni nebo dokud servomotor nenajede
na nejaky koncovy spinac. Pripadne ma zabudovanou elektroniku a snimac
polohy, treba potenciometr a pripojuje se vnejsi analogovy signal treba
0-10V. Elektronika ovlada chod servomotoru tak aby signal ze snimace
polohy odpovidal tomu vnejsimu.