vypinace bez baterek ....? SD

Neděle Květen 13 00:19:03 CEST 2007

Hezké ránko :-)

    no a proč ne na jednu stranu. Pokud se pod plošku vypínače dá
piezoelement a tím pohybem jej promáčknu, nebo cívkou projede magnet ...
energie to je malá, ale možná stačí. A pokud se přidá něco kosmické
energie či modrých krystalů hnedka to jde snáze :-)  (případně pokud se
tam schová baterka)

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186