touchscreen

Radim Hořínek cotidotoho@volny.cz
Sobota Květen 12 17:15:06 CEST 2007

Přeji hezkou sobotu...
Sháním nějaký touchscreen, který bych na displej 128x64bodů (nechci hotový
displej s touchscreenem, protože mají zbytečně větší rozlišení a cena
okolo 2000.- je moc). Našel jsem nějaké na netu, ale bez cen :( uhlopříčka
stačí nějaké 4" (může být i víc) a asi to bude odporový 4 drátový. Nevíte
někdo o něčem (i s cenou) v řádu stovek korun? Napadlo mě taky kuchnout
sudoku s dotykovým displejem (prodává se do 300), myslíte, že je tohle
řešení průchodné? (aby ten touchscreen něco vydržel a šel ovládat normálně
prstem) Případně neválí se touchscreen (nebo celý displej) někomu doma?

S pozdravem
R. Hořínek

--
Tato zpráva byla vytvořena revolučním poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/