elektro ventil

pyjan pyjan@tiscali.cz
Sobota Květen 12 15:59:08 CEST 2007

vyrábí se kulové ventily se speciálním profilem s lineárním a
ekviprocentním průběhem průtoku v závislosti na úhlu otevření pro
regulaci. Cena je o málo vyšší než normální ventily. Naboudit na ně
jakýkoli pohonný mechanismus není náročné. Pohánět to v amatérských
domácích podmínkách může motorek s převodovkou ze stěrače.