Konverzia Orcad 3.20 suborov do niecoho pouzitelneho?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Květen 12 11:19:34 CEST 2007

No ja mam Athlon XP 1700+ Thoroughbred, Win2k EN SP4 a nechodi...

Na tom PC, kde som bol a kde to chodi, je Athlon XP 1700+ Palomino,
WinXP Prof EN SP2.

(oboje nepretaktovane :-)

Skor to pripisujem OS, lebo na 2k mi to vypise tu chybu MS-DOS 16bit
subsystemu. No neriesim, na ten druhy PC mam pristup ked potrebujem,
takze som za vodou :-)

miro

to amazing places on Yahoo! Travel.
http://travel.yahoo.com/