Konverzia Orcad 3.20 suborov do niecoho pouzitelneho?

Milan Mlynarcik milan.m@centrum.sk
Sobota Květen 12 04:46:25 CEST 2007

Ja som sa teraz tiež pokúšal spustiť Orcad3.1 (či 3.2 ?) pod W2000. Zdalo sa
mi, že kedysi mi to aj chodilo. Teraz to nešlo, ale bez akýchkoľvek
chybových hlášok.
Začal som babrať s nastavením path - nič. Potom ma napadlo, že Draft
potreboval mať spustený Gmouse, hoci aj bez myši. Po niekoľkých pokusoch
Draft normálne nabehol - teda aj v prostredí W2000 dokáže ísť. Ale dosiahnúť
tento výsledok ešte raz sa mi nepodarilo. Je to ostuda, ale netuším prečo.

                                           Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Miroslav Sinko" <sinkomiro@rocketmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, May 12, 2007 12:48 AM
Subject: Re: Konverzia Orcad 3.20 suborov do niecoho pouzitelneho?

?? uff, ja mam Win2k a pri spusteni napr. draft.exe mi hodi najprv
MessageBox s chybou 16-bit MS-DOS subsystemu a ked dam Ignore, tak sa
sice spusti konzolove okno, ale vypise len nezmyselne chyby a jedine,
co mozem, je ho zatvorit. Konfiguracia draft /c mi po "ignore" sposobi
zamrznutie konzoloveho okna.

OK, ked svitne den, pojdem to skusit na PC s WinXP, ale bavime sa o
Orcade z rokov 85 - 88?

miro