Konverzia Orcad 3.20 suborov do niecoho pouzitelneho?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Květen 12 00:48:00 CEST 2007

?? uff, ja mam Win2k a pri spusteni napr. draft.exe mi hodi najprv
MessageBox s chybou 16-bit MS-DOS subsystemu a ked dam Ignore, tak sa
sice spusti konzolove okno, ale vypise len nezmyselne chyby a jedine,
co mozem, je ho zatvorit. Konfiguracia draft /c mi po "ignore" sposobi
zamrznutie konzoloveho okna.

OK, ked svitne den, pojdem to skusit na PC s WinXP, ale bavime sa o
Orcade z rokov 85 - 88?

miro

--- Rollfree <rollfree@volny.cz> wrote:

> Ja teda mam jenom OrCAD 3.10 a jeste nejake starsi verze, ale zcela
> bez
> problemu mi to bezi na Windows XP.
>
> rollfree

> Dobry den,
>
> asi je to vykrik do tmy, ale skusim...
>
> Mam nejake schemy, plosaky a kniznice nakreslene v DOS-ovskom Orcade
> verzie 3.20, ktory uz bez cisteho DOSu nespustim. Neviete o nejakom
> konvertore do lubovolneho "pouzitelneho" formatu pod Win? Stacilo by
> schemy konvertovat na obrazok. Sam viem, ze asi nic take nebude, lebo
> [...]

We won't tell. Get more on shows you hate to love
(and love to hate): Yahoo! TV's Guilty Pleasures list.
http://tv.yahoo.com/collections/265