Ceny osciloskopu v USA a Evrope

Libor libor@netron.cz
Pátek Květen 11 21:10:47 CEST 2007

Ja taky 1630  mam ;-) je to velke jak krava, ale ja jsem ho vy-ebay-il
za 100USD plne funkcni i se sondam a slouzi do dnes, nevyhodou mala
pametna vzorku, ale za ty prachy.....

Elex je nemozne drahy (zkratka privatizace za par korun, ale ceny
nekrestanske vlastne ne, kdyz ho v hUSA maji za par kacek.....)
Zaklad uspechu prece je levne koupit draze prodat a pozdrzet splatnost
faktur ;-)

S tema postama je to desne, ja pouzivam fedex, mam tam acount number, s
univerzalnim prohlaseni, ze VESKERE zbozi pro me  nebude uvadeno do
obehu a obaly zneskodnim na vlastni naklady,  odpadne tak mit ekokom (co
je jen vymysl kamaradicku tam  nahore jak vybirat tezke prachy z
podnikatelu..... pokud vite o co go, tak vsichni pali obaly ve dvore
firem,  nikdo to neposila na odborne zneskodneni, ale platit jejich
pausal musi ;-)

UPS taky neni spatne, ale uplne nejlepsi je lodni preprava polonez
parcel,balik dostanete  az domu, ale nevyhoda je cekani 3 mesice ;-( ale
nikdo po vas nic nechce a je to za hubicku.

LK