Ceny osciloskopu v USA a Evrope

David Mensik mensikd@seznam.cz
Pátek Květen 11 20:38:48 CEST 2007

> A pokud to mate na soukromou osobu , tak jsou klicky jak neplatit clo vubec.

Uz ne :( Clo neni az tak zavazny problem, problem je spis DPH. Pokud je
clo pod 400Kc tak se neplati. DPH se bohuzel plati od urcite hodne male
sumy (neco kolem 20 - 40 euro). Uz nepomaha ani oznaceni jako gift, nebo
spare parts :( Jsou to nove podminky od 1.1.2007 (nebo tak nejak mi to
rekl znamy na celnim urade do telefonu).

Bohuzel uz jsem mel tu cest jednat s celnim uradem ohledne HP 1631D. Ale
i tak s DPH to vychazi mnohem lepe, nez treba v Elexu.

Jenom pro predstavu - to HPcko stalo i s postovnym cca $350 - clo
vypocetli do 400Kc, cili jsem ho neplatil, nicmene DPH kolem 1000 jsem
zaplatit musel. A pokud je to o tom, ze to posilate skrzeva USPS (coz je
asi z USA obvykle - prece jen je nejlevnejsi) - kde na nasi strane to
prebira Ceska Posta, tak to zacne byt velmi komicke s tim, ze do te doby
nez zaplatite clo, tak to lezi v celni sklade Ceske Posty a odmitaji vam
to vydat :) Neco jako celni transfer, nebo jak se to jmenuje do
nejblizsiho celniho skladu vubec nebyli ochotni provest a kdyz uz jsem
na ne malem rval do telefonu, tak zacali neco mlet o nejake fakture za
transfer na tisicove castky.

Takze asi tak :)

Ozon.