OT: Kvíz na pátek

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Květen 11 12:44:07 CEST 2007

Ten motorcek som uhadol, ale kolega zase tvrdil, ze to by mohol byt
prave nejaky selsyn alebo nieco podobne pre vzdialene meranie teploty,
t.j. ze by para tlacila na rafik a ten tlacil na to motorkoidne.

Ak to nie je teda na nejake vzdialene meranie, tak by som si dovolil
hypotezu: to na pravej strane co vyzera ako nepodarena elektronka by
mohol byt mozno ortutovy kontaktny teplomer s kontaktom popotahovanym
ako spatna vazba od rucicky, co je popotahovana motorcekom, co je
spustany nejako rafinovane prave cez ten kontakt (teda asi by mali byt
dva kontakty kvoli obom smerom a este nejakej hysterezii)...

Lenze na klasicky ortutak je to prilis tucne a kratke... :-?

wek