OT: Kvíz na pátek

Pátek Květen 11 12:04:40 CEST 2007

Hezké poledne :-)

    Ano, je to teploměr či spíše termostat to se pozná celkem snadno :-)

    Podle všeho ale tenhle kousek nikdy nikde nefungoval, protože má
ještě zkratované svorky od měřícího ústrojí (kvůli přepravě) ale ta
spojka je jasně originální. Takže asi bude mít premiéru v mé laborce,
jen co vymyslím nějaký zesilovač s převodníkem teploty. Na stupnici
namaluju desetinné čárky a hnedka bude mít rozsah do 30°C což mi
vyhovuje :-)

    Jinak to pracuje na čistě elektrickém a mechanickém principu,
vzduchový systém to není. Napovím že to kulaté na jedné straně je motrek
s převodovkou ;-)

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186