reproduktory Logitech Z-560

Dee Jay deejay@email.cz
Pátek Květen 11 10:31:25 CEST 2007

Jak jsem to zkoumal,tady se vámi popisovanym nesvarum vyhnuli protoze:
- vse je na jedné desce a krom kabelu od trafa,k repráku a nejakého stínení
tam nic nevede
ten brum je zrejme primo od magnetického pole trafa a asi se indukuje v
repráku pricemz
tomu napomaha akustika cele bedny (mozna rezonuje od trafa jen ta bedna)
rikam neni to nic co by pri beznem poslechu vadilo
- blokovaci kondiky jsou primo na vyvodech monolitickeho stabilizatoru

- vypadá to ,ze prototyp nevymysleli zadni blbci ,ale pak zrejme prisla na
radu optimalizace

DJ

----- Original Message -----
From: "Miroslav Sinko" <sinkomiro@rocketmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, May 11, 2007 1:04 AM
Subject: Re: reproduktory Logitech Z-560

--- Dee Jay <deejay@email.cz> wrote:
> Zøejme umístení trafa má za následek,¾e
> basák
> trochu brumí ... nejsem ¾ádný hifista,ale do obýváku bych si je asi
> nedal.

Brum som riesil v minivezi (pisal som to tu 27.2.2007). Tam bol problem
ten, ze usmernovac bol na jednej DPS a filtracny kondik na druhej.
Dosky boli spojene plochym kablikom napriec celu sirku veze. Stacilo
ten kondik prelozit. Plus som doplnil 100n keramiky na obe strany
plocheho kabla.
Dalej pomozu keramicke kondiky 15-22n paralelne ku kazdej usmernovacej
diode v mostiku (v tej vezi boli od vyroby).

miro