PIC-C18 PRO

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Květen 11 10:27:38 CEST 2007

Puvodni zprava ze dne 11.5.2007 od Libor:

> Ehm , nikdy jsem to nepouzival, koupil jsem ccs , ale paxem objedvil
> www.mikroe.com a jsem maximalne stasten ;-) ceny skvele, podpora
> neomezena, kompilatror profi. Devel desky jsou uz primo s
> programatorem USB, meknrete na to, jsou to yugoslavci, ale za ty
> prachy nemaji konkurenci ;-) nechtel bych nic jineho.

Ja jsem se o ty jejich kompilatory a o desky take zajimal. Jenze u
kompilatoru me odradila skutecnost, ze k jejich knihovnam nedodavaji a
ani se nechystaji dodavat zdrojove kody, coz je pro me zasadni
nedostatek. A u desek me zase odradilo, ze uz tam asi 3/4 roku u jedne
polozky vidim "available soon" :-)

> CCS byly vyhozene prachy/

Ja mam CCS C a nejsou to pro me vyhozene prachy. Ale ja tase vyhodil
prachy za PIC Basic, ktery jsem koupil predtim a je mi na nic...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz