C od MIKROE bylo PIC-C18 PRO

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pátek Květen 11 10:27:01 CEST 2007

Stranky jsou pekne....
No ale uz vidim prvni omezeni - nema pointery na funkce. Zrovna je mam
pouzite pro vytvoreni polozek menu.  To ale neni podstatne. Jak si radi s
externi datovou RAMkou? HT-SOFT to ma dost nedoresene.

Michal
----- Original Message -----
From: "Libor" <libor@netron.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, May 11, 2007 10:09 AM
Subject: Re: PIC-C18 PRO

Ehm , nikdy jsem to nepouzival, koupil jsem ccs , ale paxem objedvil
www.mikroe.com a jsem maximalne stasten ;-) ceny skvele, podpora
neomezena, kompilatror profi.
Devel desky jsou uz primo s programatorem USB, meknrete na to, jsou to
yugoslavci, ale za ty prachy nemaji konkurenci ;-) nechtel bych nic
jineho. CCS byly vyhozene prachy/

LK