Dekodovaci program DCF pre x51

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Květen 11 10:17:55 CEST 2007

Ja som si pred 10-15r napisal program. Je plne funkcny, o to by neslo.
Len neviem, ci by bolo jednoduche usposobit ho. Moj HW je poplatny tej
dobe (MPX pre 12x 7-segment a 16 LED; 8155; maticova klavesnica; a uz
ani neviem co este).

SW mam rieseny tak, ze jednak vypocitava cas/datum, ktory sa prave
zobrazuje (t.j. aj bez signalu - da sa nastavit rucne) a "na pozadi"
spracuvava signal, nezavisle si dekoduje prijimany cas, overuje
spravnost a ked zisti, ze je OK, potom prevali ten zobrazovany tymto
tienovym. Vsetko toto bezi v preruseniach spolu s MPX displaya a
klavesnice (vratanie osetrenia zakmitov apod). Dalej tam mam asi 10
budikov a asi 10 miest pre zaznam casu (tlacitkova spust). V hlavnej
slucke programu bezi "len" vyhodnocovanie toho, co bolo stlacene a
reakcia na to.

Pisane je to v ASM a je to dost naviazane na moj HW. Schemu nakreslenu
mozno aj mam, budem musiet pozriet, ale ak, tak v Orcade pre DOS.
Komentarmi v SW som si nie isty... No ide vikend, mozem popatrat.

miro

____________________________________________________________________________________Boardwalk for $500? In 2007? Ha! Play Monopoly Here and Now (it's updated for today's economy) at Yahoo! Games.
http://get.games.yahoo.com/proddesc?gamekey=monopolyherenow